11 Nisan 2014 Cuma

MERHABA

Uzunca bir aradan sonra tekrar merhaba.
Bloğumu kullanmadığım süre içerisinde bir çok olumsuzlar yaşadım. Bunları ayrı bir postta anlatıp dertleşeceğim sizlerle. 
Ama öncelikle kötü günlerimde beni asla yalnız bırakmayan, taaa hastaneye kadar gelip bana destek olan Siyahbeyaz Mutfak bloğu yazarı +Canan Zerkinli  'ye teşekkürü borç bilirim.

Şimdi sizlere kullandığım ve hatta ilk defa çok çok memmun olduğum ürünleri tanıtacağım.

Kendimi bildim bileli cildim çok kuru ve hassas bir türlü nemlendirebilmeyi başaramadım. Öyle kurudurki sabah yataktan kalktığımda çarşafıma kar yağmış gibi olur. Buna bir çare bulmanın vakti gelmişti eczacıma danıştım bana aşağıdaki ürünü tavsiye etti ve ben kullanmaya başladığımdan buyana etkisini gördüm çok memmunum. Benimle aynı sorunu yaşayanlar varsa önerimdir.





Evet Bioderma Atoderm vücut kremi ve duş jeli.

Kuru bir cilde sahip olanlar bilirler duştan çıkar çıkmaz teniniz gerilir ve kaşınır.
İşte bu ürünlerle benim o sorunlarım yok oldu artık.




Her ne kadar canım oğlum Çınar'ımı babasına benzetmeyi başarmışsamda maalesef cildi aynen benim gibi kuru ve hassas. 
Çınar içinde;

 
Banyo sonrası bunu vücuduna,





Bioderma ürünlerini daha yakından tanıyıp incelemek için Buraya bir göz atabilirsiniz.
Bunuda yüzüne kullanıyorum.

Çınat için ayrıca yaz kış her dışarı çıktığında ara vermeksizin güneş koruyucu mutlaka kullanıyorum. Onun içinde Mustela tercihim.


Mustela ürünleri içinse burayı inceleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder